BESTELLEN EN VERZENDEN

Wat fijn dat u voor de Huidinstituut LaVendi webshop kiest! Wij hopen natuurlijk heel graag dat u net als wij ontzettend enthousiast bent over uw bestelling. Daarom geven we u op deze pagina de informatie die u nodig heeft om nog fijner te winkelen in onze webshop.

Wij vinden het erg belangrijk dat u zonder moeite kan genieten van het winkelen in onze webshop.

Wilt u persoonlijk advies of heeft u vragen over uw bestelling? Neem dan contact met ons op! Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.00. Als u een mail stuurt proberen we hier zo snel mogelijk op te reageren.

Telefoon: 0412 – 401 678
Mail: info@lavendi.nl

BESTELLEN

Heeft u boven de €75,- aan producten in uw winkelwagen dan zijn de verzendkosten gratis. Onder de 75,- zijn de verzendkosten €6,95.

Als u de bestelling heeft geplaats gaan wij uw bestelling met veel aandacht en liefde voor u inpakken. Nog maar heel even geduld, u kunt zo snel mogelijk van uw favoriete producten gaan genieten!


PAKKET VOLGEN

Zodra u de bestelling heeft afgerond en wij uw pakket hebben aangeboden bij PostNL ontvangt u een mail met daarin de Track & Trace code. Hierdoor weet u waar uw pakket zich bevindt en wanneer de bezorger bij u de straat in komt rijden of wanneer het voor u klaarligt bij het afhaalpunt!

BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN

Bestelt voor 16.00 uur? Dan gaat uw pakket diezelfde dag nog de deur uit. We besteden veel aandacht aan uw bestelling. Wilt u iets aan uw bestelling wijzigen? Dan kan dit binnen 1 uur na het plaatsen, tot uiterlijk 15.00 uur door een mail te sturen naar info@lavendi.nl of telefonische contact op te nemen.

BEZORGEN

Wanneer uw producten op voorraad zijn en u bestelt op werkdagen voor 16.00 uur, gaat uw pakket nog dezelfde dag de deur uit. Bestelt u na 16.00 uur? Dan verzenden we de volgende dag. Dit schema geeft weer wanneer u uw pakket kunt verwachten. Let op: dit is een indicatie, kijk voor de actuele bezorginformatie in de Track & Trace informatie die u via de mail ontvangt.

We gaan ervoor dat we alle producten op voorraad hebben. Soms is een product zó populair, dat we op een nieuwe bestelling moeten wachten.

Als dat het geval is zorgen we er zo snel mogelijk voor dat uw product zo snel mogelijk weer op voorraad is. Wij nemen uiteraard eerst contact met u op als dit het geval is.

PAKKET NIET AFGEHAALD EN RETOUR

Wanneer u ervoor kiest het pakket te laten bezorgen op een afhaalpunt of wanneer u niet thuis was op het moment van bezorgen en u het pakket kunt ophalen op een PostNL punt, gaan we er vanuit dat u het pakket ook afhaalt. Wanneer het niet wordt afgehaald binnen het aangegeven termijn komt het pakket bij ons retour en zullen wij helaas hiervoor € 12,50 administratiekosten aan u moeten doorbereken.